Katalog producentów

Regulamin

  • Regulamin
Decydując się na zakupy u nas, zyskujesz  pewność sprawnie przeprowadzonej transakcji.

Na naszych stronach znajdziesz ofertę narzędzi wyłącznie z Bydgoskiej Hurtowni Narzędzi „Visła” sp. z o. o. Są to towary nowe, wysokiej jakości, w cenach konkurencyjnych do oferty podobnych firm w Europie.

Do zakupów u nas zapraszamy wszystkich przedsiębiorców, którzy w swojej działalności potrzebują i używają narzędzi i elektronarzędzi jakie oferujemy. Na każdy zakupiony towar wystawiamy dokument sprzedaży.

Jeżeli opisy towaru nie są wystarczające, możliwe jest uzupełnienie treści opisu w odpowiedzi na email z zapytaniem, a nawet w miarę możliwości wykonamy dodatkowe zdjęcia. 
 

Zasady 
 

1. Nie prowadzimy handlu z konsumentami.

2. W witrynie wystawione są narzędzia i akcesoria z oznaczeniem ich dostępności, niemniej samo wystawienie w witrynie nie stanowi oferty sprzedaży i w miarę wyczerpywania się zapasów albo trudności naszych dostawców mogą ulec zmianie terminy dostawy a w skrajnych wypadkach ceny. W takim wypadku upewnimy się, czy nadal są Państwo zainteresowani.

3. Nie przyjmujemy zwrotów towarów niewadliwych.

4. Wszystkie ceny podane w naszym Sklepie internetowym są cenami netto, ze względu na fakt, że jesteśmy hurtownią obsługującą przedsiębiorców. Ceny towarów obowiązują dla zakupów realizowanych bezpośrednio przez platformę i mogą różnić się od cen oferowanych poza platformą.  Na każdy towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon fiskalny – prosimy o zaznaczenie właściwej opcji. W ostatniej fazie zamówienia pojawia się informacja o kwocie podatku VAT wg stawki zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt.

5. Zamówienia przjmujemy poprzez:

1.     koszyk on-line www.visla.pl
2.    faksem pod nr +48 (52) 327 78 06
3.     telefonicznie +48 (52) 327 76 06
4.     pisząc na adres email
visla@visla.pl

 

Wzór zamówienia do pobrania: 

wersja pdf

 

wersja doc

Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest podanie danych kontaktowych, które mogą być weryfikowane.

6. Nie łączymy zakupów więcej niż jednego przedsiębiorcy w jednym zamówieniu.

7. Na e-maile odpowiadamy wg kolejności, w zależności od liczby przychodzących do naszej skrzynki e-maili.

8. Zamówiony towar wysyłamy wg wyboru sposobu dostawy przez kontrahenta, na adres zgodny z formularzem zamówienia, za pobraniem, zapłacony gotówką w siedzibie firmy lub po przedpłacie na konto.

9. Dla zaufanych odbiorców oferujemy zakupy z odroczonym terminem płatności. Oznacza to konieczność weryfikacji danych przedsiębiorcy. Złożenie wniosku o udzielenie terminu płatności oznacza też zgodę wnioskodawcy na weryfikację jego wiarygodności finansowej w szczególności w Krajowym Rejestrze Długów i rejestrze dłużników niewypłacalnych KRS. Jakiekolwiek opóźnienie choćby w części jednej płatności powoduje wykreślenie z listy zaufanych odbiorców.

10. Zamówienia złożone w dni robocze i potwierdzone przez nas do godz. 15:00 wysyłamy tego samego dnia, tak aby następnego dnia roboczego zamówiony towar mógł dotrzeć do Państwa. Wysyłka następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

11. Złożenie zamówienia oznacza akceptację naszych zasad.

Wysyłka

1. Wszystkie przesyłki są dostarczane firmą kurierską UPS. Paczki posiadają ubezpieczenie, a historię transportu można obejrzeć na stronie internetowej.

 2. W przypadku wyboru jako formę zapłaty "przedpłata" zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wygenerowane przez system potwierdzenie dokonania transakcji wraz z jej szczegółami. Po sprawdzeniu dostępności produktów w magazynie klient otrzyma dokładną informację o terminie dostawy oraz o szczegółach zamówienia.

3. W przypadku towarów nietypowych, sprowadzanych z zagranicy, wykonywanych lub sprowadzanych na specjalne zamówienie, albo mało popularnych i przez to niebędących w stałej ofercie, wymaga się przedpłaty ustalanej indywidualnie w wysokości od 30 do 50% ceny nawet od zaufanych klientów.

4. Zamówienie jest wiążące dla Sklepu od momentu łącznego spełnienia przez Klienta warunków: wpłaty przedpłaty oraz uzyskania potwierdzenia zamówienia przez Sklep.

5. Koszt dostawy wynika z poniższej tabeli:

 

 

 

F i r m a K u r i e r s k a U P S

 

 

Waga przesyłki

 

 

Koszt przesyłki*

 

 

Koszt za pobraniem*

 

Paczka do 30 kg

 

16,00 zł

 

21,00 zł

 

Paczka od 30 kg ÷ 50 kg

 

40,00 - 55,00 zł

 

45,00 - 60,00 zł


                                                                                                  *Podane ceny są cenami netto

Zastrzega się, że w przypadku zamówień nietypowych koszty mogą być zmieniane.

Przy wartości zamówienia poniżej 800 zł netto lub wadze przesyłki powyżej 30 kg koszt transportu pokrywa ODBIORCA. W przypadku realizacji przesyłek nietypowych, wielkogabarytowych, wartość ich transportu będzie uzgadniania indywidualnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty

6. Zainteresowanym podsyłamy na emaila numery przesyłek i namiary na odziały spedycji dostarczające przesyłkę. W ten sposób można sprawdzić aktualny status paczki na stronie internetowej kurierów lub umówić się na dostarczenie przesyłki.

7. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w miejscu wskazanym w poczcie elektronicznej przez Sklep.

8. Na żądanie Klienta dopuszcza się wysyłkę zakupionego towaru przez inną firmę spedycyjną, wskazaną przez Klienta i wyłącznie na jego koszt.

9. Towar wysyłany za granicę wymaga aby formę płatności oraz koszty takiej wysyłki ustalono indywidualnie.

10. Dowód zakupu, tzn. Fakturę VAT lub paragon fiskalny zostanie dołączony do przesyłki.

11. Sklep zastrzega, że w przypadku niemożności realizacji przesyłki z przyczyn techniczno-ekonomicznych niezwłocznie zawiadomi Klienta i spowoduje zwrot ewentualnych przedpłat.

12. Na Kliencie spoczywa obowiązek sprawdzenia całości przesyłki, oryginalnego zamknięcia i braku uszkodzeń paczki. W razie zauważenia takich zmiana niezwłocznie należy zgłosić je kurierowi i złożyć stosowną reklamację w firmie kurierskiej zgodnie z przepisami prawa przewozowego.


Wymiana albo zwrot towaru

1. Możliwa jest wymiana towaru wyłącznie wadliwego, po złożeniu odpowiedniej reklamacji i uznaniu jej przez Sklep. Reklamację składa się w formie pisemnej niezwłocznie po ujawnieniu wady, zgodnie z przepisami o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.

2. Zwrot należności możliwy jest tylko w przypadkach opisanych w przepisach prawa cywilnego o rękojmi.

3. Regulamin nie odnosi się do postanowień gwarancji udzielanych na niektóre urządzenia.

4. W przypadku nie spełnienia warunków wymiany towar nie zostanie przyjęty.

5. Samodzielne odesłanie towaru bez przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego nie powoduje powstania po stronie Sklepu jakiegokolwiek zobowiązania.

 

 Możliwe jest monitorowanie przesyłki, klikając na logo firmy przewozowej
UPS